czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA?!

Co to jest LBA?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"

Zasada:
-Nie możesz nominować osób, które Cię nominowały.
-Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga.

Ale zasady są po to aby je łamać, więc nominuję osoby, który mnie nominowały.

Kogo ja nominuję?
1. emily-mccline-i-msp.blogspot.com
2. takietamomnieblogspot.blogspot.com 
3. kerolweber.blogspot.com
4. Hania-i-kreatywne-msp.blogspot.com
5. marta-martusia-msp.blogspot.com
6. scellitaimsp.blogspot.com
7. razem-w-msp.blogspot.com
8. msp-oczqami-zuzi.blogspot.com 
9. sara00051-i-msp.blogspot.com
10. moooneykills.blogspot.com
11. wgnadii.blogspot.com

Moje pytania:
1. Jakimi kredkami najczęściej rysujesz? (jeżeli coś rysujesz oczywiście)
2. Co najczęściej robisz w domu, gdy jesteś sama?
3. Czy zdarza Ci się w ciągu roku szkolnego dostać jedynkę?
4. Jaki jest Twój ulubiony deser?
5. Jaki styl ubierania się pasuje do Cb (wybierz 2): scene, goth, pastel goth, hipster, etc.?
6. Jaka była Twoja najwyższa średnia z ocen w życiu (pytanie do 4, 5 i 6 klas sp. i wyższych.)?
lub
7. Czy zakochałaś się kiedyś w kimś "po uszy"? Jeżeli tak, to ile wtedy miałaś lat?
8. Spotkałaś się kiedyś wcześniej z moim blogiem? Jeżeli tak, to co sądzisz o nim sądzisz?
9. Grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli tak, to na jakim? Na jakim byś chciała?(nie liczą się nerwy, ej)
10. Jaki jest Twój: ulubiony zespół muzyczny, piosenkarz, piosenkarka?
11. Masz jakąś rzecz lub osobę, przy której czujesz się bezpieczna, pewna? Jeżeli tak, to co to jest?

Pytania (z moimi odpowiedziami) od:

- emily-mccline-i-msp.blogspot.com

1. Lubisz śpiewać pod prysznicem?
Nie, nie lubię, ale często to niestety robię z przyzwyczajenia.
2. Czy twoi znajomi z realu znają MSP i to, że blogujesz?
Nie.
3. Od jakiego czasu blogujesz?
Ogólnie to od przełomu 2013-2014, ale tego bloga mam od stosunkowo niedawna.
4. Lubisz chodzić na basen?
Nie.
5. Klapki vs sandały? Dlaczego?
Chyba sandały. Według mnie są wygodniejsze.
6. Lubisz pisać z błędami?
Nie i nie cierpię jak ktoś tak pisze.
7. Jaki Windows? A może Apple? A może coś innego?
Oczywiście, że 7. XP nie lubię tak samo jak 8, mają 'za trudny wygląd', a 10 to totalna porażka od microsoftu.
8. Znak nieskończoności?
To taka odwrócona ósemeczka, coś takiego: 
9. Co jesz na kolację?
Najczęściej są to kanapki, z pomidorem, cebulką, solą i pieprzem. (˘◡˘)
10. A na śniadanie?
Od 2012 roku codziennie na śniadanie jem tylko i wyłącznie płatki na mleku. Taki nawyk.
11. A na obiad?
Różnie, najczęściej jest to jednak jakaś pyszna zupa. (˘◡˘)

- marta-martusia-msp.blogspot.com

1. Jak masz na imię? Podoba Ci się ono?
W tym miejscu poznajecie moje imię. Oh, jaka podjarka! Tak, zwę się Martyna. Nie używajcie tego imienia w komentarzach etc. Nie, nie podoba mi się. Takie dziwne, jak ktoś mi mówi to imię. ://
2. Twój ulubiony owoc?
Brzoskwinia, hihi.
3. A ulubione warzywo?
Arbuz, marchewka, pomidor. ♥
4. Twoje wymarzone wakacje?
W Białymstoku gdzieś wynająć hotel. Dla mnie wakacje w 'domu' (ale w innym mieście) to najlepsze wakacje.
5. Jaką miałaś średnią w czwartej klasie?
4,5. A miałam mieć 3,9; kochani nauczyciele, hihi.
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka. heh.
7. Jestem dziwna?
Tak, Ty jesteś baardzoo dziwna, na 100%.
8. *brak*
9. Twój ulubiony film?
Niezgodna. To ulubiona książka jak i film.
10. W co dzisiaj jesteś ubrana?
W luźne ubrania, w końcu ponad 8 godzin w pociągu to mam się ubrać w szpile i jakąś sukienkę?! ಠ_ಠ
11. Co dzisiaj jadłaś? c:
Niewielki obiad i śniadanie. Kolacji dziś nie zjem niestety.

I to tyle z tego LBA! Myślałam, że wyjdzie dłuższe, ale jest jak zawsze - próbuję się rozpisać ale 
wychodzi z tego klapa. Chociaż fajnie się przy tym bawiłam. Prosiłabym mooocno o komentarz, bo 
to bardzo motywuje do kolejnych postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kureyongosu Szabloniarsko