poniedziałek, 29 czerwca 2015

Witam! :))

Ostatnimi czasy, bardzo wzrosła aktywność czytelników na moim asku. Z dnia na dzień, liczba moich Obserwatorów zwiększa się i zwiększa! (5 miesięcy temu było niecałe 100, a teraz jest ok. 130!) Jest to dla mnie, naprawdę przemiłe zaskoczenie, jak i zarazem niezmierny zaszczyt, ponieważ nie spodziewałam się takiego wyniku. Wraz ze wzrostem czytelników, wzrosła również liczba próśb, dotyczących założenia przeze mnie bloga. Po długich namysłach i Waszych zachętach - postanowiłam wkroczyć w świat blogowania i dzielić z Wami jeszcze więcej mnie. Mam nadzieję, że zachęcę Cię do czytania moich notek, a tym bardziej nie zanudzę na śmierć!

No to jak? Chyba przyszedł czas, abym się przedstawiła! Co Ty na to? ヽ(゜∇゜)ノ

Swojego prawdziwego imienia i nazwiska nie podaję, lecz w internecie noszę imię Kureyongosu (w skrócie możesz pisać Kurey ◕◡◕). Jestem nastoletnią dziewczyną, która urodziła się 27 czerwca któregoś roku (kiedyś może napiszę którego). Mieszkam na Pomorzu, a dokładniej w okolicy Gdyni - niewielkiego miasta liczącego około 46 tysięcy mieszkańców i znajdującym się 11 km drogi samochodowej od Gdyni. Od pewnego czasu (bodajże roku) interesuję się Japonią - a najbardziej jej modą uliczną, a także oglądam anime i czytam mangi. Preferuje styl Nu oraz Pastel Goth - sprecyzuję Ci to w następnych notkach. Kolejnym moim wielkim zainteresowaniem jest sztuka. Po przez słowo 'sztuka' rozumiem nie tylko prace artystyczne, ale i piercing, styl ubioru, oraz tatuaże. Kocham rysować, a od niedawna zaczęłam również przygodę z rysunkami komputerowymi. Jeżeli zechcesz mogę pokazać kilka moich prac. Oto i one...





Te rysunki nie są profesjonalne, ponieważ wtedy nie miałam jeszcze tabletu graficznego, a na razie nie powstały rysunki z tabletem graficznym.

Mam ich jeszcze o wiele, wiele więcej, jednakże nie będę Ci tu nimi spamować, abyś mnie nie usnął po drugiej stronie! ...Wracając, mierzę 158cm i ważę 41 kg, mam więc niedowagę, ale NIE jestem osobą niedożywioną! Pochodzę z pełnej, kochającej mnie rodziny i nie brakuje mi niczego, co Ty masz.

Jestem osobą miłą, lojalną, uczciwą, szczerą, kreatywną, nieufną, godną zaufania, niespokojną, agresywną, często cichą oraz bardzo tolerancyjną. Toleruje praktycznie wszystko - jedyne czego nie trawię to przemoc oraz propagowanie w ogólnym pojęciu 'zła'.
(to już nie mój rys.)
Muzyka? Nie ograniczam się do jakiegoś konkretnego gatunku, lecz najbardziej przemawia do mnie nightcore (chociaż to nie jest gatunek...) i rockstep. NIE znoszę jednak Disco-polo! Uszy mi od tego siadają i mam ochotę wbić nóż w plecy osobie, która puszcza je po mimo mych licznych próśb o wyłączenie. >< ...No dobra przesadziłam, ale chyba już wiesz jak na mnie oddziałuje ten gatunek muzyczny. Takie same mam odczucie do Gangu Albanii. Nie rozumiem przesłania piosenek tego zespołu.

(to także nie moje ^^ )
Wierzę w Boga ale mam pewne zastrzeżenia co do kościoła. W przyszłości chciałabym zostać architektem, grafikiem komputerowym lub tatuażystką. ...Hmmm, jak na razie to chyba na tyle. Do usłyszenia mój Drogi Czytelniku! (=^・^=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kureyongosu Szabloniarsko